Krzyżówka zamknięta w kodzie QR – jakie informacje możesz ukryć dla swoich uczniów w ramach pracy domowej?

Z praktyki katechety

Wykorzystanie multimediów w pracy katechetycznej jest dziś stałym punktem prowadzonych zajęć. Nie chodzi oczywiście o to, aby każda lekcja była „zaapkowana” i „zatikowana”. Odpowiednie narzędzie ma pomóc w procesie dydaktycznym, ale nie jest celem samym w sobie. Zastosowane aplikacje i platformy nie powinny zasłaniać celów lekcji religii, czyli przekazywania Dobrej Nowiny.

Dlaczego warto wykorzystywać tik1 na lekcji:

POLECAMY

Argumenty za2: Argumenty przeciw:
  • budzą ciekawość ucznia
  • absorbują uwagę uczniów i dekoncentrują
  • zaspokajają potrzebę działania
  • w...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów



Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Katecheza"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Dostęp do filmów szkoleniowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy