Czas trwania | 45 minut |
Cel lekcji | Zapoznanie uczniów z postaciami Cyryla i Metodego |
Korelacja z przedmiotami |
|
Korelacja z przedmiotami |
|
Metody |
|
Przed lekcją
Nauczyciel, korzystając ze strony internetowej http://mal-den-code.de, przygotowuje kod QR. Po wejściu na stronę klika Code erstellen. W miejscu oznaczonym „text” wpisuje: „Brawo! Zapracowałeś na szóstkę!”, następnie klika Code zum ausmalen erstellen i wybiera z listy opcję Mittel (1–9).
POLECAMY
Nauczyciel pobiera na komputer obie wersje. Kod do zamalowania kseruje dla każdej grupy. Zamalowana kopię nauczyciel zatrzymuje dla siebie, aby wiedzieć, które cyfry podyktować uczniom.Nauczyciel pobiera na komputer obie wersje. Kod do zamalowania kseruje dla każdej grupy. Zamalowana kopię nauczyciel zatrzymuje dla siebie, aby wiedzieć, które cyfry podyktować uczniom.
Przebieg zajęć
Wstęp
Dzielimy klasę na cztero- lub pięcioosobowe grupy. Rozdajemy uczniom przygotowane kody. Wyjaśniamy, że ich zadaniem będzie wykonanie czterech zadań. Za każde poprawnie wykonane zadanie otrzymają cyfrę, którą będą musieli zamalować...